2010. szeptember 10., péntek

Videós Aerobik Verseny – a versenyzők: Paróczai Detty


VAV - DettyDetty vagyok (Bodáné Paróczai Bernadett), Debrecenben élek és sportolok.
Az aerobikkal 10 éve kerültem kapcsolatba,az egyetemi évek alatt. Hamarosan el is döntöttem, hogy szeretnék edző, oktató lenni.

Sportvégzettségeim:
  • 2008-2009: TFTI Aerobik sportoktató
  • 2009. IWI step aerobik edző
  • 2009. R-Med fitball top tréner
Főként a táncos, pörgős órákat szeretem, imádok koreográfiát kitalálni és megtanítani a lelkes résztvevőknek. Emellett minden új stílusra nyitott vagyok.
A debreceni Corpus Fitness-ben tartom a dance step és a fitball órákat. Nagyon lelkes csapatom van, akik nagyon sokat fejlődtek az elmúlt egy év alatt, és ez nagy boldogság számomra. Hiszen azért lettem oktató, hogy megszerettessem ezt a mozgásformát mindenkivel, aki érez magában erre hajlandóságot.

Tervezem továbbképzéseken való részvételt: gyerekfitness, Zumba és CoreBoard témákban.
Az aerobikon kívül szeretek táncolni, futni és gokartozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése